Hashtag Final Year :)

Haloha. Hashtag Final Year. Haha

Akhirnya, tinggal beberapa bulan lagi di IPG ini.
Kerja pun bertimbun mau diselesaikan.


  • Mau tulis laporan kajian tindakan
  • Asaimen ada 3 (Prasekolah 1, Edu 2)
  • Kajian untuk artikel Pra bersama Pn Afinah dgn Dr Connie
Bangun pagi, pigi mana-mana pun ingat ni kerja yang mau kasi siap. Haha.
Kepala pun pening sebab tidak tau mau mula mana. 

Ada satu tahap, terlalu pening dan rasa tidak mampu. Terus berdoa, kasitau Tuhan yang sa tidak mampu mau buat semua ini. Tapi saya mampu bila Tuhan yang memampukan saya. Lepas berdoa baru ada rasa damai dalam hati. 

Rupanya beginilah perasaan jadi sem akhir. Semakin mau habis semakin sibuk mau siapkan itu ini. Haha. Apapun, hidup kena enjoy. Dalam usaha menyiapkan semua tugasan, saya akan berusaha untuk enjoy proses penyiapan. Bukan mudah, tapi inilah yang perlu diselesaikan.

Saya percaya, Tuhan yang meletakkan saya di IPG, Tuhan telah menjaga saya selama 5 tahun yg telah berlalu dan 4 bulan akhir ini, Tuhan pasti akan terus menjaga dan memberi saya kekuatan untuk menempuhi hari-hari di sini. 

Saya akan terus bersyukur untuk semua perkara walaupun tidak logik sekalipun yang akan saya hadapi. Sebab Tuhan tau yang terbaik.

Sebab bestfriend sa bilang, rahsia keremajahan adalah selalu mengucap syukur. :)

Comments

Popular posts from this blog

7 Things For You To Know About The Man God Has For You by STEPHAN LABOSSIERE

Rasa macam sakit kopio.

Life