Happy Birthday To my kakak ---> Kakak Deela. :)

Happy Birthday To my kakak ---> Kakak Deela. :)
20 August .

Hari ini hari jadi kaka saya.
Kakak yang banyak mengajar saya erti kehidupan.
Walaupun bukan lama. Tapi saya percaya Tuhan meletakkan dia dalam hidup saya pada masa dulu.

Trima kasih untuk penjagaan sepanjang saya sekolah menengah atas.
Trima kasih sebab bagi saya henpon dan mp3 dulu dan beg sekolah.
Kenangan ini tidak akan dan tidak mungkin akan saya lupa.
kebaikan hati kakak akan saya selalu ingat.
Budi baik kaka akan selalu saya pegang dengan harapan suatu masa
nanti saya dapat balas kembali kebaikan kaka.
Trima kasih untuk nasihat-nasihat yang kaka bagi untuk saya.
Trima kasih kerana mendorong saya untuk belajar masa SPM.
Trima kasih slalu marah-marah dulu, ertinya kaka peduli.

Doa saya,
agar Tuhan sentiasa memberkati hidup kakak, keluarga kaka.
Smoga Tuhan memberikan apa yang diingini hati kaka,
menyertai semua perancangan hidup kakak.
Semoga tambah baby baru, haha.

Saya harap suatu masa nanti, saya dapat melakukan kebaikan untuk kakak.


To myself:
Jangan lupakan org yg pernah berbuat baik utk hidupmu.
Hargai mereka, berbuat baik pada mereka.






Comments

Popular posts from this blog

7 Things For You To Know About The Man God Has For You by STEPHAN LABOSSIERE

Rasa macam sakit kopio.

Life