Mandut Convo & Hadiah birhday awal.


Congratulation Dut !

                 Hari ini graduate sudah kawan @ kakak sa #unbiologicalsister haha. Tahniah, tahniah. 
Semoga terus sukses dalam hidup dan sa doakan supaya dapat bertemu lelaki idaman yang mencintai Tuhan dan mencintai anda! haha. Tuhan telah menyertaimu sehingga selesai pengajian.. sudah pastinya Tuhan juga akan menyertaimu hingga akhirnya. Syukuri segala kegagalan lalu sebab kegagalan itu yang membuka peluang untuk kejayaan ini. Haha. Terima kasih kerana menjadi inspirasi sa.. terima kasih untuk nasihat dan dorongan. Sa bersyukur kepada Tuhan kerana ada kawan seperti anda. yeah. Terus maju dalam hidup bersama Yesus.
Love ya!. - Your sisturr -



Hadiah birthday dari Vick :)

                 Tadi masa balik dari kelas, sa takajut ada hadiah atas meja sa. Haha. Sa x sangka akan ada hadiah awal untuk hari jadi sa (lama lagi pun sebenarnya). Haha. Sa bersyukur ada kawan yang prihatin.. terutama kawan ini yang bagi sa hadiah. Walaupun sa bukan kawan yang baik tapi dia tetap kawan juga sa. Walaupun yang lain give up sudah sama sa.. tapi ni kawan tetap sabar walaupun gaya sa ni bikin anoying juga kadang-kadang. Haha maaplah. Sa daokan supaya kawan sa ini juga bertemu lelaki yang mencintai Tuhan.. biarlah singel dulu jangan terburu-buru mencari pasangan hidup.. Haha. Fokus apa yang patut. Kejarlah dulu kerajaan Allah maka semuanya akan ditambahkan kepadamu. Hoyeah!



Tuhan Yesus, terima kasih untuk orang-orang yang ada dalam hidup saya. Terus berkati mereka dan sertai mereka supaya apapun yang mereka usahakan berhasil. Ajar saya mcmna jadi kawan yang baik untuk smua kwn-kwn sa. Terima kasih Tuhan untuk semua ini. Dalam nama Yesus,.. Amenn!

Comments

Popular posts from this blog

7 Things For You To Know About The Man God Has For You by STEPHAN LABOSSIERE

Rasa macam sakit kopio.

Life