Happy Birthday to Me!

Happy Birthday to Me! Haha. Dear Self, I love you so much.

19 November ||

My favourite date. Sebab tarikh ini, sa dilahirkan di dunia ini.

Sa bersyukur, Tuhan bagi nafas untuk hidup hingga pada saat ini. Kesihatan yang baik berserta dengan kejayaan-kejayaan dalam hidup yang semuanya adalah dari Tuhan.

Hari ini, sa rasa kasih sayang dari orang sekeliling sa adalah melimpah ruah. Haha. Hinggakan, menangis. Terharu bah!. Banyak yang whatsapp, banyak yang post gambar di insta+captionnya yang bikin nangis, banyak yang ucap di FB dan juga yang depan-depan. Ada supraise kek dari odet, vick, kak dads, ana, yuhuu dan yati. Si odet belanja sa makan, beli pizza dan juga beli roti canai. Huhu daebak.

Hari ini sa terharu. Sa percaya bahawa Tuhanlah yang menggerakkan hati kawan-kawan untuk memberikan sa kasih pada hari ini. Trima kasih Tuhan, untuk semua ini.

Hari ini juga sa ikut lari 11KM. Tiada latihan, lari hantam sajalah namanya. Haha. Syukur dapat habis juga larian bah. Haha. Terharu dengan kawan-kawan yang ikut lari bersama. Ada yang lari sebab ngam-ngam tarikh hari jadi sa. Haha.


So, sa sekarang officially berumur 23 Tahun. Wahaha. Muda bah kan. Aiseh. Banyak lagi yang perlu diusahakan untuk masa hadapan ini. Semoga Tuhan berikan panjang umur. Amen. 

Comments

Popular posts from this blog

7 Things For You To Know About The Man God Has For You by STEPHAN LABOSSIERE

Rasa macam sakit kopio.

Life